tisdag 12 oktober 2010

Tisdag

Idag har varit en riktig pluggdag. Igår kom jag igång så sent pga att jag var så trött efter helgens besök. Så idag har jag suttit "i skolbänken" i stort sett hela dagen, med små micropauser. Det är lite större uppgifter den här veckan så det krävs disciplin! Vi läser just nu genusvetenskap. Ganska intressant som ämne faktiskt.

De ringde nyss från dagis och sa att Noah var varm och hängig, så det var bara för Olov att åka iväg. Han ska hämta hem båda barnen och jag hoppas att jag förmår mig att plugga ändå.

Idag var också meningen att jag skulle på ett yogapass och sedan träffa en tjej från familjeliv men jag känner mig inte helt kry idag så det får vänta. Typiskt!

Olov håller på att finslipa köksväggarna nu som ska tapetseras. Vi har valt två olika tapeter, en ljusgrå och en svart/silvermelerad. Jag ser framför mig hur fint det kommer att bli och det bästa av allt, jag får sy snygga gardiner, kommer att bli pricken över i:t. Bild kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar