onsdag 27 oktober 2010

Nu kan jag allt om politik

PUH! Den här veckan och förra har det varit sjukt mycket skolarbete så jag hinner inget annat, inte ens yogan:-( Vi har också tusen sidor litteratur att läsa inför tentamen nästa vecka, men det vet jag inte hur det ska hinnas med. Jag o Linda åker ju till Stockholm över helgen så där har vi inte tänkt plugga inte! Tur att det är en en-veckas hemtenta så man har nog chans att läsa under tiden... Igår satt jag i princip från 9-00:30 med paus för barnhämtning och lite kvalitetstid plus lunch å toabesök:-) Idag blir det ungefär detsamma, imorgon måste jag dessutom börja packa, fast jag kommer att packa lätt den här gången. Det brukar annars bli massa kläder man aldrig använder.
Det ska bli så skönt att släppa politiken och organisationen och påbörja en helt ny kurs! Jii! Den här gången tror jag det var Juridik och ekonomi. Det låter så mycket mer spännande! Tyvärr blir jag nån tusenlapp fattigare eftersom det ska inhandlas nya kursböcker.

Näpp, tillbaka till pluggeriet! Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar