onsdag 11 augusti 2010

Svettfritt

En gång i tiden hade jag en deo som fungerade så bra. Tror det var en Rexona. Jag svettades nästan aldrig under armarna. Sen gjorde dom om förpackningarna och det blev aldrig samma effekt. Ingen deo jag sedan provat har funkat.

Nu har jag dock hittat en deo som är bättre än alla andra och det är den här:


Recipe for men. Av namnet att döma en produkt för män alltså. Men den fungerar lika bra för kvinnor eftersom den har en neutral doft.
Av egen erfarenhet; garanterat svettfritt! Super!

Nackdel: Priset. Kostar ca 175:-

4 kommentarer:

  1. Var köper man den? Jag använder Nivea och den funkar hyfsat bra. Även Dove tycker jag om.

    SvaraRadera
  2. Bra med lite tips, kommer nog inte ha råd med denna under studietiden. Ska köpa Nivea el Dove då och prova!

    SvaraRadera
  3. Den finns att köpa på Ållan i Umeå. Vet ej vart annars den finns, på nätet kanske?

    SvaraRadera
  4. Finns kanske i Lycksele med. Så stort som skönhetsavdelningen blivit nu så... :-O

    SvaraRadera