tisdag 10 augusti 2010

Nämen se där

När man är sjuk och förkyld är det perfekt att sitta och göra sånt man annars aldrig tycker sig ha tid till.
Jag har alltid velat ha en bildremsa längst upp i bloggen med blandade bilder och med Lill@Busloggan på, men jag har hittills inte förstått hur jag ska få ihop det utan photoshop.
Så jag gick in i paint (ett mycket primitivt bildredigeringsprogram) och detta var vad jag lyckades knåpa ihop.
Observera att detta är ett test, jag kommer att leka lite mer och få ihop nåt snyggare. Vissa av bilderna blev dessutom pixliga av någon anledning. Men visst blir det lite roligare och mer personlig touch på bloggen?

2 kommentarer:

  1. Blev ju riktigt snyggt ju! Om bilderna blir pixliga har du kanske förstorat dem större än originalstorlek, då blir de så.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja nu vet jag iaf varför bilderna blev pixliga. Jag lekte nog för mycket med storleken i ett program jag inte riktigt behärskar ännu.
    Nu har jag lekt lite till som du ser:-) Kanske lite för stor men nu blev bilderna bra iallafall:-)

    SvaraRadera