onsdag 18 augusti 2010

Flyttstädning

Dagarna går...
Nu har jag varit ledig tre dagar och har hunnit packa ganska mycket fastän jag inte varit så effektiv.
Garaget är inte färdigt ännu, men jag kommer att dedikera den här veckan åt förråd o garage och nästa åt att packa från huset.

Snart ska vi åka till återvinningscentralen med massa bråte och efter det hämtar vi upp barnen och åker in till stan. Vi ska träffa Olovs kusin Minna som jag ibland umgås med.  Nu gav hon som förslag att jag skulle ta med hela familjen, speciellt eftersom hon aldrig träffat Vide. Hon jobbade tidigare ute till havs så därför har det aldrig blivit av!
Vår tanke var att vi skulle ta med oss sushi och sätta oss i nån park, men det blåser så häftigt idag så vi får se vart vi hamnar.
Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar