lördag 28 juni 2014

Vecka 36 i morgon

Igår efter jag slutade så slank jag in på H&M för att kolla amningsbehåar. Kom hem med två stycken olika. De passar ganska bra nu, så jag är lite orolig att de inte ska räcka till när väl mjölken rinner till. Har förhoppningsvis lite tid att fundera.

Idag är det lördag och det blir mest att bara slappa. Magen spänner och ryggen värker, det finns nog inga sköna ställningar numera. Bebisen ligger som högst nu, hoppas jag, känns som att han tränger undan ALLT därinne! Svårt att andas, snarkar nattetid och för att inte tala om denna halsbränna....

Men jag har hopp! En vecka kvar av jobb sedan semester. Och då menar jag låååång semester! Det känns ofattbart och helt underbart :) Och för första gången på flera flera år har jag och Olov semester i stort sett samtidigt och flera veckor ihop. Och barnen behöver inte gå på fritids som det varit förut. De är jätteglada, även om jag tror att de kommer att längta efter kompisar så småningom ;) Från och med måndag börjar Olov sin semester och gör sitt sista pass inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar