onsdag 25 juni 2014

Skötväska

Skötväska är ett måste tycker jag. Iallafall nån typ av väska att ha blöjor, våtservetter, extrakläder och nappflaska i. Hade nästan bestämt mig för en Skip Hop.  Dom är ju skitfina, men även svindyra. Skulle aldrig lägga ner 700 spänn på en skötväska. Inte ens 500 egentligen. Har kollat lite på Tradera, men gud ändå vad jag velar! Det finns ju väldigt många fina mönster och färger på dem, men då tänker jag att den ska passa både vagnen (som är brun) och maken (som säkert inte är så sugen att bära runt på en rosaprickig skötväska).

MEN.....då kom jag ihåg att vi köpte en svart axelremsväska till Noah när han gick i ettan, en billig väska från Stadium. Den blev dock inte använd särskilt länge då han föredrog ryggsäck.
Tog fram den idag och synade den (den hade ju faktiskt några praktiska fack!), hängde den på vagnen och tänkte att den får duga tills vidare, kanske något liten, men som en början iallafall. Googlade vidare lite för nöjes skull och blev varse om att just denna väskmodell från Stadium är det som många använder just till skötväska, både på grund av priset (99:-) och den smidiga storleken.



Det är bra att bära upp den dyra vagnen med lite billigare fynd! ;)
Igår fick vi ju dessutom tag på en bättre begagnad mjuklift via Köp & Sälj Älvkarleby. 150 spänn kostade den och var riktigt fräsch och fin. Ännu ett fynd som jag är riktigt nöjd med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar