onsdag 7 maj 2014

Bebisförberedelser

Det här med att förbereda inför bebis ankomst är så mysigt Nu är det ju mindre än tre månader kvar tills lillen beräknas komma. Tre månader bara! :) Jag längtar så otroligt, det ska bli så gosigt (gossigt) att ha en liten att mysa med igen. Och självklart ser jag allting rosenskimrande nu, allt jobbigt har jag ju glömt!

Vagnen är beställd sedan några veckor tillbaka, det blev en Emmaljunga Super Nitro i denna färgställningen:


Vad gäller kläder så har jag fått i hop en liten samling nu. Men det är ju så kul att shoppa så mer lär det bli innan lillen har kommit! Vi har nu ett par bodysar i storlek 50, några fler bodysar/byxor i storlek 56 och sedan en hel del i 62/68 till 74 också. Det är både lite sparat, lite nytt och lite secondhandfynd. Ugglan ni ser på bilden har jag köpt på Traddis och ska hänga på vagnen sedan.


Idag är det en vabbdag då Noah är febrig och förkyld. Nu ska vi göra det bästa av den här dagen!
Kramar på er därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar