tisdag 22 april 2014

Påsken

Men shit vad bilden blir stor när man bloggar från mobilen! Haha förra inläggets magbild blev ju helt abnormt! ;)

I påskhelgen hade vi besök av Olovs syster Emma och sambo. De var här från skärtorsdag kväll till och med söndag eftermiddag. Jättekul att ha dem här, vi är inte direkt bortskämda med besök så jag trivdes med sällskapet :) Vi åt god påskmiddag och satt ute mest hela tiden, det har verkligen varit kanonväder i påsk. Har till och med fått lite färg. På kvällarna spelade vi spel och bara myste. En helt perfekt påsk med andra ord!

Börjar känna mig otymplig och jag börjar få svårt att böja mig ner, men för det mesta njuter jag av att vara gravid. Vet att det kommer att bli värre snart så därför passar jag på att njuta nu :)

Idag var första dagen på jobbet efter några dagars ledighet. Hade svårt att sova, som vanligt, och har haft världens problemmage idag, detta plus att jag cyklar med barnen till och från skolan har gjort att jag är alldeles slut. Olov håller på att göra en fruktsallad så nu när barnen kommit i säng ska vi bara sätta oss i soffan och njuta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar