onsdag 30 maj 2012

B-uppsatsen

Ja, nu har jag skrivit på min B-uppsats i flera månader. Nu anser jag nog att jag äntligen är färdig. Nu återstår dock muntlig redovisning i Umeå nästa vecka för att sedan bedömas för slutligt betyg.
Det känns bra att jag är färdig men lite jobbigt med det muntliga framförandet. Men det brukar ju gå bra, bara det att man oroar sig flera dagar i förväg.

På fredag morgon åker jag till Umeå med buss, så jag är inte framme förrän vid 18 på kvällen. Då kommer min bror Peter och hämtar upp mig, och så ska jag sova hos dem den natten. På lördag blir det så Lycksele där jag stannar fram till måndag morgon. Börjar inte förrän 13:00 på skolan så jag får det lugnt och skönt tills dess:-)
Måndag kväll är det buffé på skolan och då kommer jag att sova hos svärisarna. Även tisdag natt sover jag hos dem för att så åka hem på onsdag morgon igen. Det blir sammanlagt 6 dagar jag är hemifrån. Det känns både bra och dåligt. Bra för att jag behöver komma bort och göra nånting annat och dåligt förstås för att det betyder att jag inte får träffa mina barn och man på 6 dagar....
Men mest ska det bli roligt! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar