torsdag 7 juni 2012

Hemma igen

Igår kom jag hem från härliga dagar i norr, har hunnit med både Lycksele och Umeå under ca 4 dagar (6 dagar sammanlagt, men nästan 2 dagar i buss).
Den muntliga presentationen jag gruvat mig för så länge gick hur bra som helst. Jag var ju knappt nervös, hur det nu gick till??
Nu har jag en uppgift kvar, sen kan jag nog anse mig klar med studier, iallafall på ett tag. Man vet ju aldrig....Om några veckor kan jag ansöka om min examen och först då känner jag nog att det blir verkligt!

På måndag börjar jag jobba i receptionen på Hörcentralen, 7:30-16:00 måndag till fredag. Sådana arbetstider har jag nog inte haft sedan jag jobbade i djurparksreceptionen 1994! Även Olov börjar jobba då, så ääntligen får vi in lite pengar i hushållet :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar