fredag 14 januari 2011

Mys-fredag

Inte Vivaldis biscotti, men säkert lika goda
Fikade på Vivaldi med fröken S idag. Tog en riktigt god (och STOR) chokladdoppad biscotti till kaffet. Biscotti är så trevligt, man får lite tuggmotstånd i nötterna och sedan är de inte så söta. 

Efter cafébesöket tänkte jag gå till Cubus för att kolla efter bastoppar. När jag gick förbi Rut mfl. såg jag att de hade 70% rea. Så jag hittade en mysig stickad bolero för 59:-, en svart tunika för 45:- samt en svart tubtopp för 25:- som jag ska använda som kjol:-) Tre plagg för mindre än 130 spänn!  Några bastoppar blev det inte idag, men andra trevliga fynd.

Jag har aldrig varit speciellt imponerad av Rut mfl. i Umeå, den är så otroligt rörig och en typisk fjortisbutik. Den här var lite mindre och mycket mer avskalad.

Ikväll blir det sushi och ostbågar, Let's Dance och kanske lite rött:-)

Trevlig fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar