onsdag 26 januari 2011

Glasögonglädje

För några dagar sedan fick jag ett erbjudande från Lensway där man fick två glasögon för priset av ett, och det var jag inte sen på att utnyttja! Mitt problem är mitt ansikte som kräver en viss form på bågarna. Ni ska veta hur många olika glasögonpar jag beställt hem på prov... På Lensway kan man inte beställa hem provbågar i ordets rätta bemärkelse, utan man provar glasögonen interaktivt med eget foto och gör helt enkelt en beställning. Efter man fått hem dem så har man sedan 3 månaders öppet köp.
Jag fick bågarna hem idag, ett par bronsfärgade och ett par röda, och döm om min förvåning när båda paren passar:-)

Det bästa är att jag betalade totalt 579:- för BÅDA....

2 kommentarer:

  1. Snygga! Jag gillar att det är öppet på utsidan glasen :) Nu vill man ju se hur dom ser ut på...

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tycker också om designen. Jag kan lägga upp bilder idag...om jag kommer ihåg:-)

    SvaraRadera