lördag 27 augusti 2011

Lördag

Det är riktigt varmt idag. Undrar vad man ska hitta på med barnen? Olov har jobbat natt och har just gått och lagt sig, så han är inget vidare sällskap. Så nu måste jag hitta på nånting som sysselsätter barnen, och helst utomhus. Det är såna här dagar jag saknar körkort. Bara kunna packa in småtrollen och åka iväg på utflykt. Visserligen har det gått bra att gå också men det blir så jädrans varmt såna här dagar....

Har köpt slingning och ska fixa håret idag. Jag har ju låtit slingorna växa ut och helfärgat/tonat håret för att skona det ett tag medan det växer ut, men alltså. Jag gillar slingor och tycker att det passar mig. Så nu får det bli så. Har haft svårare och svårare att låta bli plattången också men det beror mest på att håret vuxit ut och blivit så kompakt. I mitten av september har det gått tre månader sen senaste klippningen så då får jag chansen att klippa ur håret lite, om än minimalt på längden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar