torsdag 25 augusti 2011

Ellos-jeans bättre än väntat

Fick mina jeans från Ellos igår. Är det nåt som gör mig glad och upprymd är det att få hämta ut paket från posten!
Två av jeansen passade bra så de behåller jag. Det tredje paret var rätt snygga också men hade något konstig passform och på gränsen för korta. Trodde jag beställt fyra MÖRKA jeans men det fjärde paret, det som kostade 124:- var mycket ljusare än på bild så de fick åka tillbaka trots att de var mycket sköna och med bra passform.Tyvärr gick dragkedjan sönder på ena paret som jag skulle behålla så de får jag nu byta. Jag är riktigt nöjd än så länge, men man vet ju inte hur billiga jeans håller. Jeansen på H&M (399:-) är ju sådär i kvaliten, men de duger faktiskt.

Två par jeans för 450:- Fick både frakt och returfrakt gratis. Ellos har ju riktigt fina jeans ju!
E-Basic 149:- på rea

JSFN- 299:- , snyggare svartfärg i verkligheten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar