tisdag 2 augusti 2011

Godkänt

Alltså det är ju inte klokt hur man kan få godkänt i en uppgift som har känts helt hopplös. Gjorde ett tappert försök igår och skrev ner nånting jag inte alls var nöjd med och inte trodde skulle bli godkänt. Men det blev det och jag fick till och med bra feedback! Haha....ja helt absurdt ju:-)

Nu ska barnen få vara hemma från och med imorgon t o m nästa onsdag tror jag det blir, då börjar Noah på fritids. Tycker det är bra att han får börja lite tidigare än skolstart så att han riktigt får komma in och lära känna fröknarna innan det är dags för full anstormning av barn.

Nu ska vi vara hemma och mysa och hitta på roliga saker. I helgen åker vi till Skara sommarland i två dagar. Vi ska bo i stuga och umgås med Lisa, Jens och barnen och bara ha kul! Behöver en liten semester känner jag.

Nä nu ska jag ta itu med dagens sysslor! Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar