fredag 29 juli 2011

Usch vilken tråkig dag det är idag. Olov har jobbat natt och sover. Jag borde plugga eftersom jag har en deadline på datakursen till på måndag. Jag är dock jättetrött och kan inte koncentrera mig. Så jag sitter mest och surfar runt och kollat hårprodukter och varit inne och läst min gamla blogg på familjeliv:-)

Nu har jag iallafall kolllat upp om det är katastrof att inte klara denna kurs. Det verkar inte så. Tur, för jag tror inte jag kommer att hinna göra nån rapport. Det är meningen att man ska ta kontakt med ett företags säkerhetsavdelning och göra en intervju utifrån massor av frågor samt sammanställa ett 20-tal EGNA frågor. Inte kan jag det inte! Massa datateknik-säkerhetsfrågor. Inte riktigt min bag...(eller jooo det är klart jag KAN, om jag vill...frågan är bara om jag vill?;-))

Jag har dock fått godkänt på 2 av 4 uppgifter och den tredje ska in på måndag. TROR att jag kanske klarar den....måste bara ta mig i den berömda kragen!
Den andra 7,5 poängskursen jag läst är en dinosauriekurs, en kurs som jag länge velat läsa. Länge leve skräcködlorna!

Idag ska jag hämta barnen kl 14:00. Längtar faktiskt....dessutom är det fredag så man kanske skulle ta sig till affären och köpa lite fredagsgott. Däremot inget socker till mig. Jag har nämligen sockerstopp till åtminstone onsdag, sen får vi se om min mage och hjärna börjar skrika efter det....skulle inte tro det va:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar