måndag 11 juli 2011

I-landsproblem, jag vet...men ändå

Usch vad jag avskyr missbruket på tradera och ordet HALLONRÖD, som för övrigt ingen verkar ha koll på vad det är! Hallonröd är en KALL nyans av röd och ingenting annat. Blir så less på beskrivningar som "Hallonröd klänning i strl 36. Inte så skarp i färgen utan mer orange..." Jag menar WTF! Om jag budar på en hallonröd klänning förväntar jag mig en klänning i en KALL nyans och inget annat.

Ursäkta, men jag har verkligen retat mig på det här i åratal....:-/

Nu får det vara nog med detta färgbajseri!

1 kommentar:

  1. Färgbajseri :D Jag hatar det oxå.
    Eller varför inte en sån här klassiker: "Vit tröja.
    Jag beskriver alltid varan så utförligt som möjligt, men om ni skulle undra något så mejla mig."
    JA, DET VAR JU EN VÄÄÄÄÄLDIGT UTTÖMMANDE BESKRIVNING!!!
    <3 Tradera

    SvaraRadera